Halkla İlişkilerden Reklama, Sosyal Medyadan Turizme - Transmedya Hikayeciliği

Transmedya ile yakın anlamlı ve sıklıkla karıştırılan multi¬med¬¬ya, çoklu platformlar, karma medya, intermedya, çarpraz medya gibi pek çok kavram mevcuttur. Transmedya hikâye anlatımı¬nın ayırıcı özelliği ise aynı hikâyenin farklı medyalarda tekrar edilm...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 120.00 / Güncelleme: 2023-10-12 / Barkod: 9786053371649

Yayın Dili:
Basım Yeri: Konya
Basım Tarihi: 2018-08
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 424
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
Ağırlık: 424 gr
ISBN: 9786053371649
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Halkla İlişkilerden Reklama, Sosyal Medyadan Turizme: Transmedya HikayeciliğiTükendiSatış Fiyatı:40.00 TL