Gelenekselden Dijitale Medya Toplumu ve Reklam

Elinizdeki bu kitap, dijitalleşmenin etkilerine daha da özelinde dijitalleşme süreci ile birlikte bir bilinç endüstrisi ürünü olarak reklama yoğunlaşmaktadır. Kitap, yazarın 2014 yılında tamamlamış olduğu Tüketime Dayalı Bilinç Endüstrisi ve Reklam Bağlam...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 38.00 / Güncelleme: 2022-10-03 / Barkod: 9786053372271

Yayın Dili:
Basım Yeri: Konya
Basım Tarihi: 2019-10
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 224
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
ISBN: 9786053372271
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]