Fark Edilmemiş İş Fikirleri
Tüketiciyle Aynı Frekansı Yakalamak
Yeni ürün ve hizmetler yaratmak ve bunları piyasaya sunmak söz konusu olduğunda "frekans dışı" kuruluşlar hata yapıyor, alıcıların hangi sorunların çözülmesini istediğine, hangi çözümler için seve seve para ödeyeceğine ilişkin sinyalleri göz ardı ediyor....devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 20.37 / Güncelleme: 2020-10-06 / Barkod: 9786055755157
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2009-02 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 210 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 145-215 |
| Fark Edilmemiş İş Fikirleri Tüketiciyle Aynı Frekansı Yakalamak | Tükendi | Satış Fiyatı:20.37 TL | |