Duyusal Teknolojiler ve Online Alışveriş
1 BÖLÜM Yeni Tüketim Alışkanlıklarında Yaşanan Değişimler ve Sebepleri 1 Tüketim Alanındaki Değişiklikler 2 Tüketicinin Tanımı 3 Değişim Geçiren Tüketici Davranışları 4 Değişen Tüketici 5 Tüketim, Medya ve Etkileri 6 Tüketim, Reklamlar ve Etkileri 7 Tüket...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 60.00 / Güncelleme: 2022-07-22 / Barkod: 9786257106115
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : ANKARA |
Basım Tarihi | : 2020-06 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 214 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-210 |
Ağırlık | : 214 gr |
| Duyusal Teknolojiler ve Online Alışveriş | Satışta | Satış Fiyatı:35.00 TL | |