Duyusal Markalamada Tutum ve Algı

Tüketici ihtiyaç ve beklentilerinin değişkenlik gösterdiği pazar ortamında markalar, farklı stratejiler geliştirerek var olmaya çalışmaktadır. Bu stratejilerden birisi, beş duyuya hitap eden duyusal markalamadır. Tüketiciler ile duyusal deneyim ve duygusa...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 90.00 / Güncelleme: 2023-07-03 / Barkod: 9786254338113

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2022-11
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 182
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-215
ISBN: 9786254338113
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]