Duygusal Özdeşleşme Sürecinde Reklamlarda Sembolik Tüketim Retoriği Kullanımı

1. GİRİŞ 2. RETORİK BİÇİMİ OLARAK REKLAMCILIK VE REKLAM RETORİĞİ 3. SEMBOLİK TÜKETİM VE SEMBOLİK TÜKETİM RETORİĞİ 4. DUYGUSAL ÖZDEŞLEŞME BAĞLAMINDA SEMBOLİK TÜKETİM RETORİĞİ KULLANIMI 5. DUYGUSAL ÖZDEŞLEŞME SÜRECİNDE SEMBOLİK TÜKETİM RE...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 120.00 / Güncelleme: 2023-09-28 / Barkod: 9786253650063

Yayın Dili:
Basım Yeri: Ankara
Basım Tarihi: 2022-12
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 196
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-235
ISBN: 9786253650063
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]