Duygusal Özdeşleşme Sürecinde Reklamlarda Sembolik Tüketim Retoriği Kullanımı
1. GİRİŞ
2. RETORİK BİÇİMİ OLARAK REKLAMCILIK VE REKLAM RETORİĞİ
3. SEMBOLİK TÜKETİM VE SEMBOLİK TÜKETİM RETORİĞİ
4. DUYGUSAL ÖZDEŞLEŞME BAĞLAMINDA SEMBOLİK TÜKETİM RETORİĞİ
KULLANIMI
5. DUYGUSAL ÖZDEŞLEŞME SÜRECİNDE SEMBOLİK TÜKETİM RE...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 120.00 / Güncelleme: 2023-09-28 / Barkod: 9786253650063
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Ankara |
Basım Tarihi | : 2022-12 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 196 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 160-235 |