Deneyimsel Pazarlama ve Kurumsal İtibar İlişkisi
Birinci Bölüm Kurumsal İtibar ve Deneyimsel Pazarlama Kavramsal Çerçevesi 1.1. Tutundurma Karması 1.2. Kurumsal İtibar 1.3. Müşteri İlişkileri Yönetimi 1.4. Deneyimsel Pazarlama İkinci Bölüm Kurumsal İtibar ve Deneyimsel Pazarlama İlişkisi 2.1. Kurumsa...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 52.00 / Güncelleme: 2023-07-27 / Barkod: 9786257667746
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Bursa |
Basım Tarihi | : 2021-04 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 88 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 160-240 |
Ağırlık | : 88 gr |
| Deneyimsel Pazarlama ve Kurumsal İtibar İlişkisi | Satışta | Satış Fiyatı:22.00 TL | |