Değişen Tüketiciyi Anlamak Güncel Araştırmalar
İçindekiler
1 Tüketim Kavramının Boyut Değiştirmesi: Geçmişten Günümüze Tüketici Kültürü Teorisi
2 Covid-19 Dönemi Hedonik Tüketim Trendleri
3 Covid-19 Süreci ve Sonrası Tüketim Eğilimleri ve Pazarlama Stratejileri
4 Mobil Pazarlama Kavramı ve Tüketic...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 100.00 / Güncelleme: 2023-09-28 / Barkod: 9786257588959
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Ankara |
Basım Tarihi | : 2021-08 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 176 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 160-235 |