Değişen Tüketiciyi Anlamak Güncel Araştırmalar

İçindekiler 1 Tüketim Kavramının Boyut Değiştirmesi: Geçmişten Günümüze Tüketici Kültürü Teorisi 2 Covid-19 Dönemi Hedonik Tüketim Trendleri 3 Covid-19 Süreci ve Sonrası Tüketim Eğilimleri ve Pazarlama Stratejileri 4 Mobil Pazarlama Kavramı ve Tüketic...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 100.00 / Güncelleme: 2023-09-28 / Barkod: 9786257588959

Yayın Dili:
Basım Yeri: Ankara
Basım Tarihi: 2021-08
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 176
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-235
ISBN: 9786257588959
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]