Çocuk Tüketiciler ve Endüstriyel Gıdalar
Tüketici Sosyalleşmesinde Ebeveyn ve Medya İlişkisi
Çocuklar, tüketici olarak alışverişte kullanacakları bilgi ve davranışları sosyalleşme süreci içinde öğrenirler. Bu süreç, küçük yaşlarda başlar ve ömür boyu devam eder. Çocukların tüketici rolü kazanmasında ebeveynlik tarzı ve medyanın etkisi yadsınamaz....devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 86.00 / Güncelleme: 2023-06-27 / Barkod: 9786254173325
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Ankara |
Basım Tarihi | : 2022-02 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 182 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-215 |