Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı
Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler
Çağrı merkezi strateji, insan kaynakları, teknoloji ve süreç yönetimi bileşenlerinden oluşan, yoğun insan ile teknolojinin entegre olduğu operasyonlardır. Çağrı merkezi operasyonları müşterinizin marka değerini yansıtan en önemli müşteri hizmet kanalı ol...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 44.00 / Güncelleme: 2023-01-11 / Barkod: 9786052048276
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2018-03 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 136 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 120-180 |
Ağırlık | : 136 gr |
| Çağrı Merkezi Yöneticisi El Kitabı Verimli Bir Çağrı Merkezi Operasyonu İçin Yapılması Gerekenler | Satışta | Satış Fiyatı:15.28 TL | |