Bilinçaltını Ayartmak
Reklam Psikolojisi
Reklam Psikolojisinin Anlatıldığı Bilinçaltını Ayartmak Kitabı Tüm Kitapçılarda Marka iletişiminin önde gelen araştırmacılarından Dr. Robert Heath, reklamları hem bilinçaltı hem de yarı bilinçli seviyede işleme şeklimizin kararlarımızı yönlendiren duygul...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 149.00 / Güncelleme: 2023-11-29 / Barkod: 9786257816120
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2020-12 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 288 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-210 |
Ağırlık | : 288 gr |
ISBN | : 9786257816120 |
Orijinal Adı | : Seducing the Subconscious: The Psychology of Emotional Influence in Advertising |
| Bilinçaltını Ayartmak Reklam Psikolojisi | Satışta | Satış Fiyatı:40.00 TL | |