Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu
Reklamcılığın sonu geldi, ama "bildiğimiz" reklamcılığın. Daha önce Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu adlı kitabıyla geleneksel pazarlamanın sonunu ilan eden Coca-Cola`nın efsanevi eski pazarlama şefi Sergio Zyman bu sefer de, kendi deyimiyle pazarlama konusun...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 16.20 / Güncelleme: 2020-10-06 / Barkod: 9799756347224
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2000-01 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 316 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 140-210 |
 | Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu... | Tükendi | Satış Fiyatı:16.20 TL | |