AVM Müşterilerinin Hedonik ve Faydacı Davranışları ve Mağaza Sadakati Bir Yapısal Eşitlik Modeli
BİRİNCİ BÖLÜM Kentlerin Modern ve Ekonomik Yüzleri Olarak Alışveriş Merkezi (AVM) 1.1. Kent ve Mekân 1.1.1. Kentin Kamusal Mekânları: AVM'ler 1.1.2. Yeni Kamusal Mekânların Unsurları 1.1.2.1. Fast-Food Restoranlar 1.1.2.2. Zincir Mağazalar 1.1.2.3. Eğlenc...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 65.00 / Güncelleme: 2022-07-22 / Barkod: 9786257354554
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : ANKARA |
Basım Tarihi | : 2021-04 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 227 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 160-240 |
Ağırlık | : 221 gr |
| AVM Müşterilerinin Hedonik ve Faydacı Davranışları ve Mağaza Sadakati Bir Yapısal Eşitlik Modeli | Satışta | Satış Fiyatı:50.00 TL | |