AB ve Türk Hukukunda Reklam Uygulama Esasları
     Bakış Açısıyla Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişki

1.Reklamın tanımı,tarihçesi,önemi ve reklamla ilgili diğer hususlar 2.AB ve Türk hukukunda reklam ile ilgili düzenlemeler 3.Tüketicilerin reklama karşı tutumu ve tüketicinin satın alma davranışı 4.AB ve Türk hukukunda reklam uygulama esasları bakış açısıy...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 95.00 / Güncelleme: 2023-08-08 / Barkod: 9786052472033

Yayın Dili:
Basım Yeri: Bursa
Basım Tarihi: 2020-08
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 236
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 140-210
Ağırlık: 236 gr
ISBN: 9786052472033
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


AB ve Türk Hukukunda Reklam Uygulama Esasları Bakış Açısıyla Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Satın Alma Davranışı Arasındak İlişkiSatıştaSatış Fiyatı:32.00 TL