AB ve Türk Hukukunda Reklam Uygulama Esasları
Bakış Açısıyla Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Satın Alma Davranışı Arasındaki İlişki
1.Reklamın tanımı,tarihçesi,önemi ve reklamla ilgili diğer hususlar 2.AB ve Türk hukukunda reklam ile ilgili düzenlemeler 3.Tüketicilerin reklama karşı tutumu ve tüketicinin satın alma davranışı 4.AB ve Türk hukukunda reklam uygulama esasları bakış açısıy...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 95.00 / Güncelleme: 2023-08-08 / Barkod: 9786052472033
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Bursa |
Basım Tarihi | : 2020-08 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 236 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 140-210 |
Ağırlık | : 236 gr |
| AB ve Türk Hukukunda Reklam Uygulama Esasları Bakış Açısıyla Tüketicilerin Reklama Karşı Tutumu ve Satın Alma Davranışı Arasındak İlişki | Satışta | Satış Fiyatı:32.00 TL | |