Üretici ve Bayi Arasındaki İlişkilerin Müşteri Sadakatine Etkisi
BİRİNCİ BÖLÜM DAĞITIM KANALLARI 1 DAĞITIM KANALLARI 1.1. DAĞITIM KANALI KAVRAMI 1.2. YAPISAL OLARAK DAĞITIM KANALLARI 1.3. DAĞITIM KANALLARININ İŞLEVLERİ 1.4. DAĞITIM KANALI STRATEJİLERİ 1.5. DAĞITIM KANALI KARARLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER İKİNCİ BÖLÜM DAĞ...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 100.00 / Güncelleme: 2023-10-30 / Barkod: 9786256559578
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Bursa |
Basım Tarihi | : 2023-10 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 182 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 160-235 |