Marka Yönetimi ve Marka İletişimi

GİRİŞ BİRİNCİ BÖLÜM MARKA KAVRAMI ÜZERİNE 1.1. Marka Teriminin Anlamı 1.2. Marka Olmak Neyi Anlatır? İKİNCİ BÖLÜM MARKA YÖNETİMİ ÜZERİNE 2.1. Markanın Bileşenleri 2.1.1. Marka İsmi 2.1.2. Slogan 2.1.3. Görsel Kimlik 2.1.4. Marka Kişiliği 2.2. Markanın Güc...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 125.00 / Güncelleme: 2023-10-31 / Barkod: 9786253993535

Yayın Dili:
Basım Yeri: ANKARA
Basım Tarihi: 2023-10
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 103
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
ISBN: 9786253993535
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]