Sosyal Medya Pazarlaması ve Tüketicilerin Satın Alma Kararları Üzerindeki Rolü
1. SOSYAL MEDYA KAVRAMI VE SOSYAL MEDYANIN ÖZELLİKLERİ 2. SOSYAL MEDYA PLATFORMLARI 3. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI VE MECRALARI 4. SOSYAL MEDYA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASIYLA İLGİLİ İSTATİSTİKLER 5. SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA KARARL...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 115.00 / Güncelleme: 2023-09-18 / Barkod: 9786052474556
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Bursa |
Basım Tarihi | : 2023-09 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 148 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 160-235 |