Postmodern Dönemde Lüks Tüketim Olgusu ve Muhafazakâr Kadının Değişen İmajı

Lüks marka kavramını ve lüks tüketim nedenlerini postmodernizm ve postmodern tüketim olgusu kapsamında inceleyen bu eserde Türkiye'nin tek geleneksel kadın moda dergisi olan AYSHA dergisinin reklamlarının içerik analizi yapılmıştır. Tüketim toplumu ve...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 78.00 / Güncelleme: 2023-07-09 / Barkod: 9786051969824

Yayın Dili:
Basım Yeri: Konya
Basım Tarihi: 2023-03
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 160
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-215
ISBN: 9786051969824
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]