Nöropazarlamayla Reklamın Etkilerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma

Uzun yıllar boyunca araştırmacılar tüketicilerin karar verirken yalnızca rasyonel zihinlerini kullanarak tercih yaptıkları varsayımını kabul etmişlerdir. Duygusal faktörlerin ve bilinçaltı zihnin karar vermeye etkisi ihmal edilmiştir. Duygulara dayalı dav...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 138.32 / Güncelleme: 2023-09-25 / Barkod: 9786258108934

Yayın Dili:
Basım Yeri:
Basım Tarihi: 2022-08
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 208
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 165-200
ISBN: 9786258108934
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]