Holistik Pazarlama Holistik Pazarlamanın Tüketici Temelli Marka Değeri Üzerindeki Rolü

Bugün şirketler şimdiye kadarki en zorlu rekabetleriyle karşı karşıyadır. Bununla birlikte, bir ürün ve satış felsefesinden bütünsel bir pazarlama felsefesine geçmek, onlara rekabette daha iyi performans şansı verecektir (Kotler & Keller, 2012:119). D...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 147.00 / Güncelleme: 2023-09-29 / Barkod: 9786257915199

Yayın Dili:
Basım Yeri:
Basım Tarihi: 2020-05
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 190
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-240
ISBN: 9786257915199
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]