Postmodern Tüketim Kültüründe Pazarlama Yönelimli Halkla İlişkiler

Postmodern tüketim kültüründe değişen tüketici kimliği dijitalleşmeyle birlikte etkililiğini her geçen gün arttırmaktadır. Bu nedenle, kurumlar ve markalar pazarlama yönelimli halkla ilişkiler stratejilerinde, hedef kitlelerinin jenerasyon özelliklerini d...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 129.68 / Güncelleme: 2023-09-25 / Barkod: 9786258468823

Yayın Dili:
Basım Yeri: Konya
Basım Tarihi: 2022-04
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 166
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 155-210
ISBN: 9786258468823
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]