MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ Kavramlar, Modeller, Stratejiler ve Teknolojiler Prof. Dr. Hülya BAKIRTAŞ BİRİNCİ BÖLÜM PAZAR, PAZARLAMA VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN DEĞİŞEN YAPISI İKİNCİ BÖLÜM TANIMLAR VE MODELLER ÜÇÜNCÜ BÖLÜM MÜŞTERİ DEĞERİ, MÜŞTERİ TAT...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 140.00 / Güncelleme: 2023-07-27 / Barkod: 9786258024494
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Bursa |
Basım Tarihi | : 2021-12 |
Baskı No | : 2 |
Sayfa Sayısı | : 321 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-195 |
ISBN | : 9786258024494 |