Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri

1 PERAKENDECİLİĞİN TANIMI, FONKSİYONLARI VE TÜRLERİ 2 GIDA PERAKENDECİLİĞİNİN GELİŞİMİ VE GIDA PERAKENDECİLİĞİNDE REKABETİ ETKİLEYEN UNSURLAR 3 ÖZEL MARKALI ÜRÜNLERİN PAZARLAMA STRATEJİLERİ 4 TÜKETİCİLERİN ÖZEL MARKALARA YÖNELİK TUTUMLARI 5 ÖZEL MARKALARI...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 120.00 / Güncelleme: 2023-08-08 / Barkod: 9786052473467

Yayın Dili:
Basım Yeri: Bursa
Basım Tarihi: 2021-12
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 168
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 140-210
ISBN: 9786052473467
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]