Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
1 PERAKENDECİLİĞİN TANIMI, FONKSİYONLARI VE TÜRLERİ 2 GIDA PERAKENDECİLİĞİNİN GELİŞİMİ VE GIDA PERAKENDECİLİĞİNDE REKABETİ ETKİLEYEN UNSURLAR 3 ÖZEL MARKALI ÜRÜNLERİN PAZARLAMA STRATEJİLERİ 4 TÜKETİCİLERİN ÖZEL MARKALARA YÖNELİK TUTUMLARI 5 ÖZEL MARKALARI...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 120.00 / Güncelleme: 2023-08-08 / Barkod: 9786052473467
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Bursa |
Basım Tarihi | : 2021-12 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 168 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 140-210 |