BİRİNCİ BÖLÜM İLİŞKİSEL PAZARLAMA KAVRAMININ GELİŞİMİ ve PAZARLAMA DÜŞÜNCESİNDEKİ YERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ 1.1. Pazarlama Paradigmasının Zaman İçerisindeki Değişimi 1.2. Pazarlama Karması Yönetimi Yaklaşımı 1.3. İlişkisel Pazarlama Kavramının Gelişim...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 58.00 / Güncelleme: 2023-07-27 / Barkod: 9786257565684
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Bursa |
Basım Tarihi | : 2021-09 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 102 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 160-235 |
ISBN | : 9786257565684 |